Krawaty jako gadżet dla hostess i stewardów
Znakowanie odzieży to od dłuższego czasu trend marketingowy, który zdaje się już nigdy nie wyjść z mody. Ten sposób na promocję firmy jest bowiem tani, skuteczny i nienachalny. Czy krawat również może spełnić rolę nośnika reklamy? Kto powinien go zakładać? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule.
Targi i eventy a krawaty reklamowe
Krawaty znakowane logiem marki, hasłem reklamowym lub kolorami brandowymi to doskonały sposób na wzmocnienie rozpoznawalności firmy. Ta część garderoby cechuje się eleganckim stylem, który pasuje zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Z tego względu warto wybrać krawaty reklamowe jak część uniformu dla hostess i stewardów, którzy reprezentują daną marką na różnego rodzaju targach i eventach. Znakowane haftem lub nadrukiem cyfrowym krawaty będą bowiem stanowić wyrazisty, a zarazem dyskretny sposób na zaprezentowanie obecności marki na danym wydarzeniu. Krawat z logo, w przeciwieństwie do innych części garderoby, podkreśla renomę i dobry styl firmy oraz szacunek wobec klienta, kreując w jego podświadomości pozytywne skojarzenia z reklamowaną marką.
Jakie gadżety rozdawać podczas wydarzeń firmowych?
Targi i eventy branżowe lub firmowe to również doskonała okazja do promocji przedsiębiorstwa, instytucji czy szkoły poprzez rozdawanie odbiorcom małych upominków-gadżetów, reklamujących markę. W zależności od branży, można do tego wykorzystać znakowaną odzież, np. bluzy i koszulki, torby bawełniane na ramię, apaszki czy czapki baseballowe. Jeśli event odbywa się pod koniec roku, warto rozdać klientom firmowe kalendarze notatnikowe, biurkowe lub ścienne. Popularnym gadżetem są również inne artykułu biurowe, takie jak smycze na karty i klucze, długopisy, notesy lub pendrive, a nawet podkładki pod myszkę.