krawat


Jak wykorzystać krawat z nadrukiem do promocji firmy?

Zastanawiasz się nad dyskretną formą reklamy Twojej firmy? Nie chcesz, aby koszty promocji stanowiły obciążenie dla budżetu? Doskonałą opcją będzie wybór znakowanej odzieży z logotypem marki, w tym krawatów. O tym, w jaki sposób można je wykorzystać do celów marketingowych oraz na co zwracać uwagę przy ich wyborze przeczytasz w poniższym artykule. 

 

Krawaty z nadrukiem a marketing

Poszczególne elementy garderoby mogą dziś pełnić rolę skutecznej reklamy danej marki. Umieszczony na nich logotyp, hasło lub motto firmy sprawia, że w świadomości klienta rośnie jej rozpoznawalność i przywiązanie do marki. Nieoczywistą częścią uniformu, która może spełniać funkcję reklamy, jest krawat, który zazwyczaj znajduje się na wysokości wzorku obsługiwanego klienta, a jego charakter nadaje pracownikowi prestiżu i klasy. Krawaty z nadrukiem warto wykorzystać więc jako element stroju roboczego nie tylko w siedzibie, ale również podczas targów czy eventów firmowych, aby w dyskretny sposób promować swoją markę.

 

Na co zawracać uwagę przy wyborze krawata firmowego?

Krawaty, które pełnią jednocześnie rolę wizytówki firmy, muszą cechować się nienaganną estetyką i schludnym wyglądem. Haft lub nadruk powinien zostać wykonany przez profesjonalne studio, aby zapewnić im jak najwyższą jakość. Należy też odpowiednio dopasować kolor tła i wielkość logotypu, aby nie stały się one zbyt nachalną formą reklamy. Wybierając krawaty firmowe, można również zrezygnować z nadruku i skupić się na kolorystyce, wokół której zbudowany jest brand. Ta opcja sprawdzi się szczególnie w sytuacjach, kiedy wskazana jest jak największa dyskrecja w takiej formie reklamy. W obu przypadku należy jednak wziąć pod uwagę jakość oferowanego materiału. Jeśli krawat jest elementem codziennego uniformu, tkanina musi być wytrzymała.


Jeśli masz pytania, kliknij przycisk i napisz do nas za pomocą prostego formularza kontaktowego. Odpowiemy tego samego dnia.

Czytaj więcej