Dlaczego warto wybrać krawaty reklamowe?
Promocja i reklama to obecnie jedne z najważniejszych sposobów na zdobywanie klientów i zwiększanie zysków ze sprzedaży oferowanych usług. Niskobudżetową, ale bardzo skuteczną metodą jest znakowanie części garderoby logiem firmy. O tym, jakie zalety mają krawaty reklamowe oraz jakie inne gadżety wpływają na rozpoznawalność marki przeczytasz w poniższy artykule.
Zalety krawatów reklamowych
Krawat to element garderoby, który kojarzy się z klasą i elegancją. Może być zakładany zarówno przez mężczyzn, jak i kobiety. Umieszczenie na nim logo firmy jest więc idealnym rozwiązaniem dla wszystkich przedsiębiorstw, których pracownicy noszą uniformy oraz branż, w których ceni się elegancję i formalny dress code. Zaletą krawatów reklamowych jest również łatwiejsza możliwość ich wymiany niż w przypadku innych części garderoby, ponieważ mają uniwersalny rozmiar, a koszt ich produkcji jest stosunkowo tani. Jest to więc nienachalny nośnik reklamy, który przyczynia się do utrwalenia obrazu loga marki. W ten sposób w świadomości odbiorców firma staje się rozpoznawalna i wzbudza zaufanie.
Jakie inne gadżety mogą promować markę?
Oprócz krawatów rolę promowania marki doskonale spełnią również takie gadżety jak muszki, apaszki, a nawet poszetki. Te sprawdzą się najlepiej w przypadku branż luksusowych. Ponadto świetnym nośnikiem reklamy są również czapki, szale, bluzy czy koszulki z nadrukiem cyfrowym albo haftem komputerowym. Ich przewagą nad małymi częściami garderoby jest duża powierzchnia materiału, przez co nadają się do umieszczenia na nich nie tylko logotypu, ale również motta firmy czy hasła reklamowego. Popularnym elementem ubioru, który sprawdzi się jako reklama są również bawełniane torby. Mogą one służyć także jako prezent dla klientów.